Noniin, nyt on munki koelaulut nähty, ja pyydän teitä vielä katsomaan tämän videon maikkarin sivuilta:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/xfactor/uutiset.shtml?1042744
(videossa laulan omaa biisiäni; Need your love ja tietysti kerron hieman fiiliksiä koelaulujen jälkeen.)
Koelauluista sen verran, että en oo todellakaan ite tyytyväinen suoritukseeni, ja tiiän että olisin pystynyt / pystyn paljon parempaankin, mutta myös se on tiedossa että kaikkia ei todellakaan pysty miellyttämään, mutta kiitän silti niitä, jotka on olleet mun tukena mun laulu-uran aikana, arvostan teitä! <3
Sen verran mulla kuitenki löytyy itsepuolustusta, että ne jotka mut oikeesti tuntee ihmisenä ja tietää millainen olen, ei voi väittää että olisin liian itsevarma, sillä sitä en todellakaan ole! Tiedän tasantarkkaan että mulla on KEHITTYMISEN VARAA vaikka kuinka paljon, enkä ole millään tavalla itserakas ihminen, mut tottakai JOKAINEN jolla on samankaltaisia unelmia kuin mulla, ja jos uskoo itseensä edes vähän, haluaa varmasti yrittää ja pistää parastaan!
Ja HUOMIOIKAA myös se, että tätä otsikkoa " Voisin olla suomen Leona Lewis " on PROVOSOITU JA VÄÄNNELTY. Sanoin toimittajalle HALUAVANI seurata Leonan jalanjälkiä ja tavoitella samaa kuin hän, mutten sanonut olevani KOPIO tai muutenkaan en sanonut OLEVANI SUOMEN LEONA! koska tiedän hyvin etten ole, sillä onhan tässä maassa paljon muitakin hyviä laulajia, mutta Leona Lewis on silti suuri Idolini, ja sen varmasti jokainen ymmärtää.
Ja te, jotka jauhatte sitä SONTAA siellä maikkarin sivuilla ja muualla, niin jauhakaa rauhassa, ei mua edes jaksa kiinnostaa mitä te puhutte, ja ymmärrän sen etten voi kaikkia miellyttää, mutta ennenku rupeette kuitenkaa haukkumaan paskaks tai persoonattomaks, niin tehkääpä sama itse perässä, sitte vasta ymmärrätte millasta tässä tilanteessa on olla! Ja hei, kukaan teistä tuskin edes tuntee mua ihmisenä, niin tottakai on hyvä puhua?

Mut anyway, kiitos ihan kamalasti kaikille jotka tosiaan on ollu tukena ja mukana tässä<3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3